wtorek, 14 stycznia 2014

NOWY ROK !

Hej : )

Dzisiaj będzie post typowo noworoczny. Dodam pare punktów ze swojej listy zmian na rok 2014. Mam nadzieję, że chociaż niektóre z nich wykonam : )

1. WIĘCEJ ODWAGI.
Mam to już od dawna w planach ... Ale jestem nieśmiałą osobą i trudniej przełamywać mi jakiekolwiek bariery. Uświadomiłam sobie, że najbardziej towarzyska jestem wtedy gdy wypiję alkohol. Trochę to smutne, ale prawdziwe. To moje pierwsze postanowienie, ponieważ chciałabym zrobić to dla siebie i mam jeszcze jeden plan z tym związany : ) ale to już słodka tajemnica.
2. WZIĄĆ ŻYCIE W SWOJE RĘCE.
No tak, właśnie tak. Chciałabym w końcu żyć tak jak ja chce, a nie poprzez mówienie od ludzi co mam robić, kiedy, jak, czego nie robić i bla bla bla. Chciałabym żeby nastąpiła u mnie taka zmiana, że będę potrafiła powiedzieć NIE. Próbowałam tego wiele razy, ale nic z tego nie wychodziło. Po prostu się boję, że jak czegoś nie zrobię, ten ktoś będzie rozczarowany. Ale to ja mam przeżyć swoje życie, prawda ?
3. OGRANICZYĆ PALENIE.
Jestem nałogowym palaczem, niestety : ( Wiem, że nie rzucę papierosów, bo ja po prostu lubię palić. Odpręża mnie to na maksa ... Ale postaram się chociaż trochę ograniczyć, od dzisiaj !
4. UCZYĆ SIĘ !
Zaryzykuję i powiem - jest to chyba najtrudniejsze postanowienie : P Bo ja po prostu nie lubię się uczyć. Nigdy nie lubiłam siedzieć nad książkami i kuć. Staram się słuchać swoich wykładowców - o czym mówią, zawsze chociaż trochę wynoszę z zajęć, byle tylko nie siadać do notatek. Mam na prawdę słabe podejście do szkoły. Jak już nadchodzi kolokwium, czy cokolwiek innego - siadam i robię ściągi. Trzeba to zmienić i wziąć się w końcu w garść !
5. SCHUDNĄĆ.
Nie mówię o drastycznym schudnięciu, ponieważ na diety itd. mam zbyt słabą wolę. Chodzi mi bardziej o ograniczenie słodyczy i mniejszym podjadaniu. Zdarza mi się, że mam dni gdy usiądę i żre, żre ... Nie ma końca. Ale są też takie dni, w których nic nie jem. Muszę to jakoś unormować, żeby nie było za dużego obżarstwa i dni głodu. Oczywiście, nie będę miała nic przeciwko jeśli pospada mi trochę kilogramów, bo wyglądam już jak wieloryb : D
6. UWIERZYĆ W SIEBIE !
Szczerze, to nie wiem czy to w moim przypadku w ogóle możliwe. Jak próbuję stawać do lustra, powiedzieć coś o sobie miłego ... Nie mogę. Nie zrobię tego, ponieważ wiem, że wszystkie komplementy, które prawiłabym sobie przed lustrem, będą kłamstwem. Całe życie mnie ludzie dołowali, wzięłam to sobie do głowy i już tak zostało. Chciałabym coś z tym zrobić. Ale czy zrobię ? Nie wiem.
7. BYĆ BARDZIEJ KOBIECA.
Według mnie, to ja w ogóle nie jestem kobieca. Nienawidzę szpilek, sukienek, dekoltów, babskich ploteczek. Maluję się, bo nie chcę wyglądać jak zombi z pryszczami na brodzie ^^ Gdybym nie musiała się malować i byłabym naturalną pięknością, nie robiłabym tego. Ale dzisiaj postanowiłam sobie, że jak nie teraz pora na pokazywanie swojej kobiecości, to kiedy ? Nie można ukrywać tego co się ma ; D W sumie, łatwo mi to mówić, ale zobaczymy w praktyce ^^
8. BYĆ BARDZIEJ SPONTANICZNA !
Haha, na samą myśl mam dreszcze ^^ Kompletnie nie potrafię być spontaniczna ! Chciałabym w końcu mieć dystans do siebie. Bez problemu - podejść, zagadać, krzyknąć, śmiać się, płakać ! Ale nie, te moje zacofanie w głowie i wieczne pytania, stwierdzenia - ,, Ale co on sobie pomyśli ?'', ,, Boże, jaka wariatka ! ", ,, Ostro pojechana, nie chcę mieć z nią nic do czynienia ". Mam takie myśli, ponieważ ja jestem strasznie niezręczna towarzysko. Zawsze powiem nie to co trzeba, gdzieś się zamotam i powiem jakąś głupotę. E, cała ja.
9. STARAĆ SIĘ BYĆ BARDZIEJ POWAŻNĄ.
Jest u mnie taka sytuacja, że już ktoś coś powie - nawet mało śmiesznego, ja padam na ziemie ze śmiechu.  Nie zawsze jest to dobre, bo często przez takie akcje, wychodzę na idiotkę. Ja po prostu lubię się przypodobać. Od zawsze byłam klaunem, z którego można się pozbijać, bo czemu nie ? Nie mam swojego charakteru, i chcę żeby wszyscy mnie lubili. Ale czy tak się w ogóle da ? Chciałabym w końcu porozmawiać na jakieś poważne tematy z ludźmi, a nie żeby być zauważoną gadam głupoty ... No, ale do tego to muszę się podkształcić umysłowo ^^

Może uda mi się coś jeszcze dopisać, zobaczę w trakcie : )
WYGRAŁAM ROZDANIE !!  
Czerwona filiżanka
Tą o to książkę ! Jestem na paru rozdziałach i na prawdę się w nią wkręcam : )

Miłych dni ! Trzymajcie się ! : )

2 komentarze:

  1. Witaj! Życzę spełnienia wszelkich postanowień noworocznych, cieszę sie, że książka Ci się spodobała:) a jak maseczka?
    pozdrawiam i zapraszam
    http://czerwonafilizanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam w Nowym Roku i życzę samych sukcesów :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń