niedziela, 5 stycznia 2014

ZACHCIEWAJKA !!!

Zachciewajka, mmm !!
Hej ! : )

Dzisiaj pokaże Wam listę kosmetyków, o których marzę i Chciałabym je mieć w tej chwili ! ; D Każda z nas chyba ma tak, że zobaczy w sklepie jakiś kosmetyk i do razu się zakochuje <3. U mnie zazwyczaj brakuje pieniążków na większość z tych kosmetyków, ale może w końcu kiedyś uda mi się zdobyć wszystkie te kosmetyki z mojej listy życzeń !!


Chcę mieć wszystkie kosmetyki z Miss Mielkie, każdy zapach, każdy balsam i każdą perfumkę !
Niczym bym nie pogardziła ... : )


Mniam, mniam ! Z Original Source, chciałabym mieć wszystkie żele pod prysznic jakie się da... No, ale jak już miałabym wybrać to ten kokosowy najbardziej mnie kusi ; )


Błagam o tą perfumkę ! Jest to zapach słodko, kwiatowy, do tego połączony z wanilią. Idealny dla mnie ! Marzenie !


Słodziaśnie : ) Nie mogłam się zdecydować na jedną rzecz, w końcu wybrałam obojętnie co, bo też chciałabym, wszystko z tej firmy ^^ Tutaj dodałam obrazek z płynem do kąpieli ( chyba ^^). Chciałabym znaleźć to przypadkowo w moim pokoju na biurku ... : )





Te cukieraski są do kupienia na stronie http://aromatella.pl i są rak urocze, że chętnie bym je zjadła. Pierwszy jest błyszczyk o smaku gumy balonowej, druga jest babeczka do kąpieli o zapachu malinki : )



Chciałabym mieć cokolwiek z Balea : D Obojętnie, czy byłby to szampon do włosów, czy balsam ... Niczym bym nie pogardziła. Właśnie teraz zastanawiam się czy nic z tego nie zamówić ... Hmm ...



Ogólnie słyszałam, że jest to jeden z lepszy pudrów sypkich i matujących. Muszę w końcu się wziąć w garść i zakupić sobie taki puderek : )




Moja koleżanka miała ten tusz, i chyba lepszego nie używałam. Godny polecenia, naprawdę ! Przydałby mi się teraz w sumie, może zacznę zbierać na niego : D



To kosmetyki, które chciałabym mieć, teraz, dzisiaj, jutro ? : )
Co o nich sądzicie ? Może miała któraś z Was jakiś produkt z wyżej wymienionych ?
Chcecie coś mi doradzić przed zakupem ? Byłabym wdzięczna ; ) Buziaki :*

2 komentarze:

  1. Ja ostatnio zakupiłam ten Kokosowy OS. Pachnie obłędnie !
    A tych kolorowych kuszących kosmetyków nie znam ! Ale samo opakowanie mnie kusi mocno ! :)
    I Balea też bym chciałą !! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmmm też bym kilka z tych rzeczy chciała :-)

    OdpowiedzUsuń