piątek, 29 listopada 2013

11 pytań : )

Cześć, cześć. 
Dowiedziałam się, że zostałam nominowana do odpowiadania na pytania u http://land-of-bliss.blogspot.com/ . Jestem początkująca blogerką, co mnie bardzo zaskoczyło. Ale to bardzo miłe zaskoczenie ... Więc do dzieła ! : ).

1. Masz do wyboru skok na bungee oraz skok ze spadochronem - co wybierasz i dlaczego ?
Wybrałabym skok ze spadochronem, ponieważ jest to chyba bardziej ekscytujące niż skok na bungee. Skok ze spadochronem, jest mega ekstremalny, więc jeśli już się za coś brać, to porządnie : )
2. Wszystkie wiemy że najseksowniejszy w kobiecie jest intelekt , jej inteligencja oraz charakter , ale patrząc na naszą wizualnie piękną naturę , co  jest w Tobie najseksowniejsze ? I oczywiście dlaczego ! ♥ 
Ciężkie pytanie. Nic : )
3. Teraz dość kontrowersyjne pytanie ,  ja wiem wiem że shake są typowo damskimi krokami w dancehallu , ale ale , co sądzicie o takim oto Panie trzęsącym dupeczką ? --- > Klik   <---- 
     Mi się podoba. Jeśli facet potrafi się ruszać, to jest to seksowne. No i jeszcze, jeśli to lubi to jest w ogóle             super : )
4 . Piosenka która w ostatnim czasie skradła Ci serce ?? ( tytuł & link )
Pharrell Williams - Happy
5. Masz do wyboru moc , jaką ? no właśnie jaką moc byś sobie wybrała ?? ;>
Niewidzialność ! Zawsze marzyłam o tym, żeby stać się niewidzialną nawet na pare dni. Mogłabym chodzić po domach, patrzeć co ludzie robią na co dzień, mogłabym obserwować wszystko co się dzieje z bardzo bliska, no i wchodziłabym za darmo do klubów ; D
6 . Masz 3 sekundy by zaprezentować się z najlepszej strony , czasu zbyt dużo nie ma , więc dajmy na to że na sekundę wypowiadasz dwa słowa :P Co zamierzasz nam powiedzieć ;>
Cześć Magda, idziemy na dwa piwka ? ; )
7 . Gdybyś mogła co byś wyeliminowała w tym " świetnym " XXI wieku ??
Zakazałabym używania komórek, komputerów, ipad'ów itd. dla dzieci w podstawówce. Według mnie to przesada, dzieci stają zamknięte na realny świat. 
8 . Które lata / czasy według Ciebie są / były najlepsze , i dlaczego ?
Na pewno lata 90 ! Dlaczego ? Bo to moje dzieciństwo. Było beztrosko i najlepiej ! : )
9 . Dajmy na to że masz możliwość posiadania egzotycznego zwierzątka w domu ♥ co by to było ??
Chciałabym mieć pandę : ) 
10 . Na czyj koncert poszłabyś najchętniej ?
Od zawsze marzyłam żeby iść na koncert Beyonce ! 
11 . A na sam koniec ! Czyjego bloga byś mi poleciła ? Kogo warto czytać ? Zróbmy komuś miłą reklamę i przy okazji go ładnie zareklamujmy ! ;)) 




Ludzie, ludzie ! Wygrałam rozdanie u MjakMagda : )
Strasznie się cieszę : D

2 komentarze:

  1. Milo sie czyta odpowiedzi . Dziekuje za udzielenie odp i gratuluje wygranej . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej na moim blogu a tym czasem zapraszam Cię do kolejnej zabawy :-) http://mjakmagda.blogspot.com/2013/12/odkrywam-swoje-mae-tajemnice.html

    OdpowiedzUsuń