wtorek, 5 listopada 2013

PO SPOREJ PRZERWIE.

Hej, hej ; )
Witam z POWROTEM !!
Dzisiaj mam na celu, pokazanie wam kobiet, które inspirują mnie STYLISTYCZNIE. Styl, który jest dla mnie na prawdę niesamowity i, w którym czuję się najlepiej to styl uliczny. Uwielbiam trepy, duże, sportowe kurtki, czapki - te z daszkiem jak i bez. Dużo biżuterii, ogólnie przepych w stylizacjach. Dlatego, żebyście zrozumiały o co dokładnie mi chodzi, pokażę Wam zdjęcia, moich inspiracji ; ) Miłego oglądania ; )


Zacznę od Rihanny. Jej styl najbardziej mi odpowiada. Jej wyczucie modowe jest niewymuszone, luzackie, a przy tym seksowne. Mając taką figurę, w sumie może nosić co jej się żywnie podoba ; ) Do sportowych spodni, może dodać coś eleganckiego i zawsze dobrze w tym wygląda. Podoba mi się także to, że Rihanna nosi ubrania z sieciówek, nie zawsze musi być ubrana w najdroższe marki. Moim marzeniem jest wykreowanie sobie takiego stylu jak ma Rihanna !! ( ale do tego muszę schudnąć z 15 kg : ( )


Czas na królową wszystkiego, Beyonce. Ta wielka wokalistka ma tak naprawdę prawo do wszystkiego. Jej styl łączy elegancję ze stylem ulicznym. Jej wyczucie do mody zdecydowanie ewaluowało wraz z wiekiem. Kiedyś, Beyonce była dosyć kiczowata, ale teraz to chodząca inspiracja modowa. Jak będę matką, też chcę wyglądać jak Beyonce ! Po ciąży, Beyonce styl stał się bardziej młodzieżowy i odważny, co do kolorów. Jak sama powiedziała, że kiedyś nie mogła obyć się bez szpilek, teraz czuje się sobą w butach sportowych. No cóż Bey, skoro Ty już nosisz buty na płaskiej podeszwie, ja też mogę ! Przechodząc do sedna, jest to zdecydowanie sexi mama ; D


Teraz przejdę do bardzo, bardzo ciekawej postaci ! Jest nią mianowicie Rita Ora ! Jest to zdecydowanie artystka, która nie boi się wyzwań. Jest to powiew świeżości w świecie mody. Choć jej stylizajce, mogą wydawać się przypadkowe, to jestem pewna, że jest na odwrót. Rita Ora, co tu dużo pisać. Przenosi swoje wnętrze na ubrania. Jej styl jest szalony, nietuzinkowy i naprawdę mega kreatywny. Ta artystka jest nie do podrobienia ! Dużo osób mówi, że stylizuje się na Rihannę, ale nie widzę tu w sumie żadnego podobieństwa. Rihanna chyba, nie odważyłaby się na ubranie rzeczy, które nosi Rita Ora. Styl tej piosenkarki nie jest dla każdego, tylko dla BARWNYCH I KOLOROWYCH OSÓB !! Więcej takich na świecie ! ; D


A DLA WAS ? KTO JEST NAJWIĘKSZĄ INSPIRACJĄ MODOWĄ ? CZEKAM NA KOMENTARZE ; )

BUZIAKI, POZDRAWIAM








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz