sobota, 23 listopada 2013

CIUCHY, CIUSZKI ; )

Heeej ; D


Dzisiaj post na temat moich wymarzonych ... ciuszków ! ; ) Przedstawię Wam tu pare zdjęć ubrań, o których marzę, aby znalazły się nagle w mojej szafie ! Niestety ceny tych rzeczy nie są na mój budżet i niestety nie są dla mnie w żaden sposób osiągalne. Jedynie co mogę, to patrzeć na te piękne rzeczy przez monitor mojego komputera. Trochę to smutne ; P
Zazdroszczę tym, których stać na takie ubrania. Może i mi się to kiedyś uda ( jestem na pedagogice - więc na pewno ^^ ) jeszcze wszystko przede mną ; D



SKLEP : Nastygal.com

Nazwa : St. Petersburg Płaszcz z wełny
Cena : ( : $128.00 czyli 397, 79 zł
Chciałabym to mieć, ponieważ : Od zawsze chciałam mieć płaszcz w czerwoną kratę. Z resztą co roku kupuję kolorowe kurtki, a nawet jak nie kolorowe to i tak sportowe. Ten płaszcz jest bardziej elegantszy i wydaje mi się, że do wszystkiego by pasował. Do tego, zakochałam się w akcentach ze sztucznej skóry i futerka. Ten płaszczyk jest po prostu boski !








Sklep : Forever21.com

Nazwa : Sen pustyni moro - zapinany sweter
Cena : $24.00 czyli 77.07 zł
Chciałabym to mieć, ponieważ : Moro staje się teraz bardzo modne, ale też nie chcę być jakimś niewolnikiem mody. To jest trendy, dlatego to chcę. Nie, nie o to chodzi. 
Bardzo lubię duże swetry, dlatego ten odpowiadałby mi w sam raz na zimę. Chciałabym też chociaż raz mieć coś w moro, bo dotychczas nie miałam nic z ubrań w ten wzór. Dlatego połączenie militarne z tym swetrem jest bombowe : ) Cena też nie jest przeogromna, za to ogromny plus.






Sklep : Revolveclothing.com

Nazwa : Zapomniana spódniczka ( jest tak nazwa, dlatego że jest to tzw. Finders keepers - znalezione, posiadane )
Cena : 418, 31 zł ( ZBYYYT DUŻA ! )
Chciałabym to mieć, ponieważ : Od zawsze chciałam mieć taką spódnicę. Jest w niej to coś. Na razie nie miałabym odwagi takiej założyć, ponieważ nie mam tak zgrabnych nóg ... Ale gdyby w mojej szafie znalazła się taka spódniczka, na pewno motywowałaby mnie do schudnięcia : ]] 










Sklep : Asos.com

Nazwa : Somedays Lovin Know Hope Jumper -Napis : Znać nadzieję, sweter
Cena : 74,13 EUR czyli 311, 31 zł : (
Chciałabym to mieć, ponieważ : To idealny sweter dla mnie !! Nie dość, że ma ogromny i zajebisty napis, to na dodatek jest ogromny, szeroki, po prostu idealny. Cena jest wręcz szokująca. Gdyby kosztował on chociaż 100 zł, pewnie skusiłabym się i bym go kupiła, ale cena jest po prostu śmieszna. No, ale mniejsza o to ... Sweter jest jak najbardziej w moim stylu i zakochałam się w jego prostocie.






Sklep : Karmaloop.com

Nazwa : The vapor hat
Cena : $59,95 czyli 186,31 zł ; oo !!
Chciałabym to mieć, ponieważ : Ta czapka jest inna niż wszystkie. Jest przezroczysta ! Na pewno wyróżniałabym się w tej czapce. Choć cena trochę mnie odrzuciła. No bo ... Jaki normalny człowiek da tyle pieniędzy za czapkę z daszkiem ?! No nie ja ... Ale tak poza tym, czapka jest ekstra. 










Mogłabym dodać jeszcze WIĘCEJ, WIĘCEJ ubrań czy dodatków, ale ten post trwałby w nieskończoność. Dlatego stanęłam na pięciu rzeczach, które są moim zdaniem - absolutnie niesamowite ! ; D Mam nadzieję, że chociaż jedna rzecz z mojego zestawu Wam się spodoba. 
Pozdrawiam ; )

5 komentarzy:

  1. Yhyym, patrze, że rzeczy z fashioholics które dodałam ci się spodobały. Ja też chciałabym mieć wszystkie! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ceny faktycznie nieco kosmiczne :o

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej ! Nominowałam Cię do Liebster Blog Award ;) Zapraszam do zabawy i z niecierpliwością czekam na odpowiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Dzisiaj ogłosiłam wyniki mojego Candy. Gratulacje - jesteś jedną z osób, które wygrały!!! Zapraszam http://mjakmagda.blogspot.com/2013/11/wyniki-candy.html

    Pozdrawiam
    MagdaM

    OdpowiedzUsuń