czwartek, 14 listopada 2013

FACECI ... ^^

Mmmm ...

Dzisiejszy post będzie na pewno przyjemny dla oka ( przynajmniej dla mnie ; ) ). Chciałabym zaprezentować Wam mój typ mężczyzn, którzy samym wyglądem zawracają mi w głowie ; D Nie wszystkim muszą się oczywiście od razu podobać ; ) Zapraszam do oglądania moich przystojniaków ! ; D


Imię i nazwisko : Chace Crawford
Data i miejsce urodzenia : 18.07.1985 r ( 28 lat ), Lubbock - Teksas, Stany Zjednoczone
Zawód : model, aktor
Wzrost : 183 cm
Co najbardziej mi się w nim podoba : oczy, uśmiech, klata ^^


Imię i nazwisko : Kit Harington ( właściwie, Christopher Catesby Harington )
Data i miejsce urodzenia : 26.12.1986 r ( 27 lat ), Hammersmith - Wielka Brytania
Zawód : aktor
Wzrost : 178 cm : (
Co najbardziej mi się w nim podoba : zarost, głos i akcent : ))


Imię i nazwisko : Jamie Dornan
Data i miejsce urodzenia : 1.05.1982 r ( 31 lat ), Holywod, Wielka Brytania
Zawód : model, aktor
Wzrost : 180 cm
Co najbardziej mi się w nim podoba : oczy, muskulatura : D


Imię i nazwisko : Alex Pettyfer ( Alexander Richard Pettyfer )
Data i miejsce urodzenia : 10.04.1990 r ( 23 lata ), Stevenage, Wielka Brytania
Zawód : aktor
Wzrost : 182 cm
Co najbardziej mi się w nim podoba : blond włosy, oczy, klata ; P


A Wam, który najbardziej się spodobał ? ; D


4 komentarze: